Subject: EUROOPA KOMISJON – Uuring pilootprojekti kontekstis – Talude struktuurid ja organisatsioonid: suundumused, määratlus ja ELi põllumajandusmudeli kaitse
From: "Farmstructure Consultation \(Bip Group\)" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 17:56:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud härra/proua,

Euroopa Komisjoni Põllumajanduse ja maaelu arengu peadirektoraat (DG AGRI)
on tellinud uuringu "Põllumajandusettevõtete struktuurid ja
organisatsioonid: suundumused, määratlus ja ELi põllumajandusmudeli
kaitse" osana pilootprojektist, mis käsitleb põllumajandusettevõtete
struktuure. Uuringut koordineerib COGEA Srl koostöös AgraCEAS
Consulting’iga (S&P Global grupi osa). Lisame Euroopa Komisjoni
toetuskirja teie tutvumiseks.

Euroopa Liidu põllumajandussektoris toimuvad olulised struktuurimuutused,
sealhulgas põllumajandusettevõtete arvu vähenemine, nende suuruse kasv,
juriidilise staatusega ettevõtete arvu tõus ning tootmise
spetsialiseerumine viimase kahekümne aasta jooksul. Nende muutuste
mõistmine, nende ajendite analüüsimine ja uute põllumajandusettevõtete
organisatsiooniliste mudelite tuvastamine on äärmiselt oluline, kuna need
võivad avaldada olulist mõju poliitikale.

See küsitlus on oluline osa uuringust, mis algas juulis 2024 ja kestab
kuni märtsini 2026.

Küsitluse eesmärk on koguda teavet praeguste põllumajandusstruktuuride
suundumuste, nende peamiste ajendite ja tajutavate muutuste kohta, samuti
uurida strateegiaid, mida põllumajandusettevõtted on rakendanud või
rakendavad nende struktuurimuutustega kohanemiseks. Teie seisukoht on väga
oluline ning teie tagasiside annab väärtusliku panuse sellesse uuringusse,
aidates analüüsida ELi põllumajandusmudelit.

Küsitluse saab täita veebis siin:
https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/Farming_structures_survey_NA

Küsitlus on saadaval kõigis ELi keeltes, see on kvalitatiivne ning
hõlpsasti täidetav. Võimaluse korral kasutatakse valikvastustega küsimusi,
et vastamine oleks lihtsam.

Palume teil saata oma vastused küsitlusele hiljemalt 4. aprilliks 2025.
Samuti julgustame teid edastama selle küsitluskutse oma kolleegidele,
liikmetele või teistele organisatsioonidele teie riigis ja sektoris, kui
peate seda asjakohaseks.

Küsitlus on anonüümne. Kuid kvaliteedikontrolli eesmärgil palume teil
märkida oma riigi ja organisatsiooni kategooria. Kinnitame, et
isikuandmeid ei avaldata selles uuringus ilma teie selgesõnalise
nõusolekuta ning kogutud andmeid esitatakse ainult koondatud kujul. Tagame
anonüümsuse ning kehtivate privaatsus- ja isikuandmete kaitse eeskirjade
järgimise.

Lisame küsitlusele Euroopa Komisjoni privaatsusteatise. Palume teil see
läbi lugeda ja nõustuda tingimustega, mis puudutavad teie isikuandmete
töötlemist ja kaitset.

Kui vajate täiendavat teavet või selgitusi, võtke palun ühendust:
[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Täname teid juba ette teie aja ja väärtusliku panuse eest sellesse
olulisse uuringusse.

Lugupidamisega,

COGEA SRL

Tel: + 39.06.853.73.51

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

  _____

This message may contain information which may be privileged and
confidential. The message is for the exclusive use of the addressee(s). If
you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution
or use of the contents of this information is prohibited. If they have
come to you in error you must take no action based on them, nor must you
copy or show them to anyone; please reply to this e-mail and highlight the
error. Thank you.